Returpolicy
Takk for at du støtter min lille håndlagde virksomhet. Som mange av mine kunder vil bekrefte, tar jeg kundeservice veldig seriøst—kanskje fordi jeg jobbet i dette feltet for mange år siden og lærte mye! Alle behandles alltid med respekt, og jeg sørger for at du forlater min butikk fornøyd, selv om noe har skjedd som gjør at du ombestemmer deg angående kjøpet.
Ta deg et øyeblikk til å gjennomgå min returpolicy, som er designet for å sikre at du er fornøyd med hvert kjøp:
Returer og Bytter
1.1. Du kan returnere et plagg under følgende forhold:
- Du gir meg beskjed innen 14 dager etter kjøpet at du har ombestemt deg.
- Plagget er ubrukt, uskadd og ser ut slik som da jeg sendte det.
Når jeg mottar plagget, vil jeg vurdere tilstanden og behandle tilbakebetalingen innen 10 virkedager. Tilbakebetalingen vil bli behandlet til den opprinnelige betalingsmåten.
1.2. Tilpassede eller personlige varer kan ikke returneres. Hvis du ombestemmer deg, må varen være i en tilstand som gjør den egnet for salg til en annen kunde. Hvis varen er tilpasset (f.eks. endringer i lengder, lengder på strikk, fargetilpasninger), er den laget spesielt for deg og kan mest sannsynlig ikke videreselges. Derfor er det ikke mulig å returnere tilpassede varer.
1.3. Hvis bestillingen din ankommer skadet, ta kontakt med meg innen 14 dager etter mottak. Jeg forstår at uhell skjer, og jeg vil rette opp i det for deg.
1.4. For å starte en utveksling for et skadet plagg, kontakt meg med bestillingsnummeret ditt og detaljer om skaden. Jeg vil veilede deg gjennom prosessen med å returnere det ubrukte og uslitte plagget.
1.5. Når jeg mottar det skadede plagget, vil jeg nøye vurdere om det kan repareres. Hvis det kan, vil jeg raskt fikse det og returnere det til deg innen 14 dager. Hvis det ikke kan repareres, vil jeg lage et nytt til deg.
1.6. Vær oppmerksom på at jeg ikke tilbyr refusjoner eller økonomisk kompensasjon for byttede varer. Målet mitt er at du skal få et perfekt plagg fra min kolleksjon.
Frakt
2.1. Hvis du ombestemmer deg og ønsker å returnere et plagg, er du ansvarlig for fraktkostnadene. Jeg anbefaler å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring for ekstra trygghet.
2.2. Hvis plagget er skadet, vil jeg dekke fraktkostnadene for å returnere det til meg.