Returpolicy

Returpolicy

Takk for at du støtter min lille håndlagde virksomhet. Som mange av mine kunder vil bekrefte, tar jeg kundeservice veldig seriøst—kanskje fordi jeg jobbet i dette feltet for mange år siden og lærte mye! Alle behandles alltid med respekt, og jeg sørger for at du forlater min butikk fornøyd, selv om noe har skjedd som gjør at du ombestemmer deg angående kjøpet.

Ta deg et øyeblikk til å gjennomgå min returpolicy, som er designet for å sikre at du er fornøyd med hvert kjøp.


Returer og Bytter

Håndlagde klær:

1.1. Returvilkår:
Du kan returnere et plagg under følgende forhold:

  • Du gir meg beskjed innen 14 dager etter kjøpet at du har ombestemt deg.
  • Plagget er ubrukte, uskadd og i samme tilstand som da jeg sendte det.

Når jeg mottar plagget, vil jeg vurdere tilstanden og behandle tilbakebetalingen innen 10 virkedager. Tilbakebetalingen vil bli behandlet til den opprinnelige betalingsmåten.

1.2. Tilpassede eller personlige varer:
Tilpassede eller personlige varer kan ikke returneres. Hvis varen er spesialtilpasset for deg (f.eks. endringer i lengder, elastikk, eller fargetilpasninger), er det ikke mulig å returnere eller videreselge varen.

1.3. Skadede varer:
Hvis bestillingen din ankommer skadet, vennligst kontakt meg innen 14 dager etter mottak. Jeg vil sørge for at problemet blir løst.

1.4. Bytteprosess:
For å bytte et skadet plagg, kontakt meg med bestillingsnummeret og detaljer om skaden. Jeg vil veilede deg gjennom prosessen med å returnere varen.

1.5. Reparasjon eller erstatning:
Når jeg mottar det skadede plagget, vil jeg vurdere om det kan repareres:

  • Hvis plagget kan repareres, vil jeg fikse det og returnere det til deg innen 14 dager.
  • Hvis plagget ikke kan repareres, vil jeg lage et nytt til deg.

1.6. Ingen økonomisk kompensasjon:
Jeg tilbyr ikke refusjoner eller økonomisk kompensasjon for byttede varer. Målet mitt er at du skal få et perfekt plagg fra min kolleksjon.


Digitale produkter:

2.1. Ingen retur eller refusjon:
På grunn av den digitale naturen til produktene, kan refusjon ikke gis etter at filene er lastet ned.

2.2. Problemer med filer:
Hvis du opplever problemer med nedlastingen eller filene, ta kontakt med meg på info@maama.no, så vil jeg hjelpe deg raskt.


Frakt

Håndlagde klær:

3.1. Fraktkostnader for retur:
Hvis du ombestemmer deg og ønsker å returnere et plagg, er du ansvarlig for fraktkostnadene. Jeg anbefaler å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring for ekstra trygghet.

3.2. Fraktkostnader for skadede varer:
Hvis plagget er skadet, vil jeg dekke fraktkostnadene for å returnere det til meg.